.:: INTERSABER ::.

~Khas untuk pelajar Intersaber~
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Top posters
raihan-yasminna (416)
 
kay-rie (339)
 
eshadphantom (166)
 
aemanz_trioBLBL92 (152)
 
rebornyama (134)
 
Nabiella (123)
 
cR7 (111)
 
capek kp (78)
 
Wardah92 (53)
 
.eclipse. (30)
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 17 on Thu Jul 04, 2013 9:13 pm

Share | 
 

 Hukuman Pemimpin Munafik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
al
Ucu~ [kcik]
Ucu~ [kcik]


Posts : 4
Join date : 24/01/2009
Age : 22
Location : Bdr Baru Bangi

PostSubject: Hukuman Pemimpin Munafik   Sat Jan 24, 2009 4:10 pm

Pemimpin Islam yg berkuasa penuh,yang mengawal rakyat, yang mempunyai segala kemudahan bagi mempertahankan kuasa,Kegagahan dan susunan pimpinan ini yg besar, mempunyai dana yg mampu mengawal segala bentuk bagi sesuatu kemusnahannya.siapakah yang mampu berdepan dengan golongan munafik dan murtad ini,pemimpin yg pada zahirnya Islam tetapi pada batinnya memusuhi Islam dan dalam gelombang memusnahkan para pewaris Islam.

Generasi Islam mulai hilang Islamnya, golongan Islam tulin yg mengamalkan sepenuhnya jalan Islam yg ditunjukkan oleh Quran dan hadith makin tersepit diantara kezaliman dan tipu daya para syaitan yg telah memakai topeng Islam dengan penuh pesona dan slogan indah.

Lahir begitu ramai genarasi Islam yg menagih dadah , pemabok, penjudi, penzina, dan segala macam dosa-dosa besar dalam kerajaan munafik yg lahir dari agenda dan dasar golongan pemimpin murtad ini.

sedang para ulamak, lesu dan disepit oleh segala macam pasung. lidah ulamak telah dikerat dan diikat dengan sezalimnya, kaki dan tangan para ulamak terbilang yang menjadi rujukan umat Islam telah di pulas tempang. sedang ulamak jahat yang sesat dibangkitkan dalam kerajaan umat Islam ini.Mereka ulamak jahat ini bermaharajalela dan dipelihara oleh golongan pemimpin munafik lagi murtad ini.

maka lahirlah generasi Umat Islam baka yg bercampur aduk dengan segala macam pegangan

Generasi Islam kini menjadi umat yg hina lagi keji .hilang segala kegerunan musuh2 Islam kerana telah lahir Umat yg bacul, pengecut dan dayus. Ini lah umat Islam yg menjual ugama demi dunia ,demi syahwat dan segala macam isi perut.

pada kesudahannya maka janji Allah akan kemusnahan dan azab tidak dapat dielakan lagi.seperti pada sejarah yang lalu betapa banyak kaum yg dimusnahkan oleh Allah kerana kemungkaran dan derhaka .

Perlu ada satu golongan yg hanya berpegang kepada pegangan" Tiada Tuhan yg disembah melainkan Allah" golongan ini tidak mempunyai apa2 kepentingan didunia ini, golongan yg hanya mengharapkan keredoan Allah ta'ala. golongan ini ini perlu dilahirkan sebelum azab Allah tiba bagi memusnahkan seluruh bangsa yg semakin sesat ini.
golongan ini perlu ada demi mempertahankan umat Islam dari segala kemungkaran dan dasar2 yg menderhaka kepada perintah Allah, perlu golongan ini, yang berani berdepan dengan pemerintah zalim lagi keji ini. zaman firaun dengan kegagahan nabi Musa, zaman nabi Ibrahim dengan ungun api setinggi gunung, zaman itu tidak akan berulang lagi . Perlu bangun satu golongan ini yg berani berdepan dan menghancurkan segala kezaliman akidah yg dilakukan oleh pemerintahan munafik ini.

Telah jelas kepada perlunya memerangi golongan ini,golongan pemimpin berlidah syaitan dan para pendokongnya. perlunya golongan ini diberikan pengajaran dan kegerunan dan sudah tentu akan memerlukan pengorbanan yg sunguh besar.

hata nyawa sekali pon perlu digadaikan demi melindungi umat Islam dari kesesatan akidah ini.

masih haramkah lagi darah para pemimpin umat Islam ini, yg terang terang menderhaka kepada kehendak Allah.... masihkan sayangkan satu kelompok nyawa demi menyelamatkan umat yg ramai akan kekal dineraka kerana disesatkan oleh dajal2 ini.

kini tiada jalan lagi menuju kemenangan Islam melainkan dengan cara menghapuskan golongan munafik dan murtad ini sehigga mereka kembali kepada bertaubat dan tunduk taat kepada kehendak Allah.
Back to top Go down
View user profile
rebornyama
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 134
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : Tmn Bkt Mulia, Bkt Antarabangsa

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Sun Jan 25, 2009 4:41 pm

pergh... panjangnya...

Suspect

teringin nak tau... mende ni merujuk pemimpin malaysia ke???

Twisted Evil

sbb pemimpin kita pon x kurang dasatnya...

KALAU BKN PIHAK DIE YG DISOKONG....MAKA X DPTLAH KONTRAK JWBNYA....

KALAU BKN DIE YG MEMERINTAH.... MAKA X MEMBANGUNLAH TMPT ITU AKIBATNYA...

PABILA DITEGUR RAKYAT YG HINA... DIKATANYA ORG ITU TIADA ILMU DI DADA....

HMMM.... ADA PULA.... APABILA LANTANG BERSUARA... BAHANA ISA MENIKAM DADA...

HEHE... INIKAH CONTOH NEGARA ISLAM(?) YG BERJAYA?

ATAUPUN NEGARA SEKULAR YANG MENUJU BINASA?

KEKEKE.... TEPUK DADA.... TANYA SELERA...

CUMA BERINGATLAH....

PADA AKHIRNYA...

KITA HANYALAH HAMBA-NYA YANG HINA....

YANG X LAYAK MENDAPAT BALASAN SYURGA-NYA...

NAMUN X BISA PULA MENAHAN AZAB API NERAKA-NYA...


No
Back to top Go down
View user profile http://resaberz.blogspot.com
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Sun Jan 25, 2009 6:18 pm

adei
bab kpemimpinan nie
ana x tau pape la
wa3
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
rebornyama
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 134
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : Tmn Bkt Mulia, Bkt Antarabangsa

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 12:20 am

raihan-yasminna wrote:
adei
bab kpemimpinan nie
ana x tau pape la
wa3

Setiap kamu adalah pemimpin dan setiap kamu akan ditanya mengenai kepimpinannya

emmm.... sekurang2 mende yg kte pimpin adalah diri kita....dan tidak boleh tidak kita membiarkan diri kita tidak dipimpin....

king

emmm.... dan jgn kamu(yasminna) lupa, yg kamu jg sdg menjadi pemimpin di sekolah kamu skrg ni....

di akhirat kelak kamu akan ditanya... apa yg tlh kau lakukan dgn pangkatmu....sama ada kamu tlh berjaya melakuknnya dgn baek / kamu tlh mensia-siakannya (sekadar dpt markah bonus/sijil je)...

dan mende ni tertakluk kpd sumer org....tmasuk aku~



Last edited by rebornyama on Wed Jan 28, 2009 12:31 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://resaberz.blogspot.com
Wardah92
Ucu [da pandai meniarap]
Ucu [da pandai meniarap]


Posts : 53
Join date : 24/01/2009
Age : 24
Location : Saujana Impian, Kajang

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 12:27 am

"ala kullukum ra'in wa kullukum masuliyyah 'ala rai'atihi"

sama2 muhasabah diri balik..

UBAH POSISI, TARGET LOKASI, SUSUN STRATEGI, PECAH TRADISI!

sama2 laksanakan amanah dgn ikhlas..

barakallahu fikum~

(peringatan utk teman2 dan diri ana sendiri..)
Back to top Go down
View user profile http://www.wardah-imtiyaz.blogspot.com
rebornyama
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 134
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : Tmn Bkt Mulia, Bkt Antarabangsa

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 12:30 am

Quote :
UBAH POSISI, TARGET LOKASI, SUSUN STRATEGI, PECAH TRADISI!


mana dapat mende ni?

cam besh je bunyinya...

Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://resaberz.blogspot.com
Wardah92
Ucu [da pandai meniarap]
Ucu [da pandai meniarap]


Posts : 53
Join date : 24/01/2009
Age : 24
Location : Saujana Impian, Kajang

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 12:34 am

entah..cube pegi kat alamat nih :

5 Hidayah 09, SBPI Sabak Bernam, Sg. Air Tawar, 45100 Selangor.

da jumpe gtau ana~

Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.wardah-imtiyaz.blogspot.com
rebornyama
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 134
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : Tmn Bkt Mulia, Bkt Antarabangsa

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 12:39 am

Wardah92 wrote:
entah..cube pegi kat alamat nih :

5 Hidayah 09, SBPI Sabak Bernam, Sg. Air Tawar, 45100 Selangor.

da jumpe gtau ana~

Smile

-_-

ni.... ana tau.... zzzz....

Suspect
Back to top Go down
View user profile http://resaberz.blogspot.com
Wardah92
Ucu [da pandai meniarap]
Ucu [da pandai meniarap]


Posts : 53
Join date : 24/01/2009
Age : 24
Location : Saujana Impian, Kajang

PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Wed Jan 28, 2009 1:27 am

back to the topic..tentang kepimpinan..

baru haritu bagi tazkirah kat dorm lepas al-mulk..

firman Allah yg sangat2 ana pegang..insya'Allah..

Quote :
'Wahai orang-orang yg beriman, jika kamu membantu (agama) Allah, nescaya Dia akan membantumu dan memperteguhkan kedudukanmu.' (Muhammad ; 7)

banyak contoh yg boleh dihuraikan drpd firman Allah ni..

terutamanya soal kepemimpinan..

niatkan segala usaha kita untuk Allah..biar kita sesibuk mana pun..insya'Allah selagi kita ikhlas..Allah akan bantu kita..kalau dalam skop seorang pelajar..insya'Allah Allah akan tolong kita dalam peperiksaan selagi kita bantu (agama) Dia..

ingat! jangan bagi alasan tak sempat belajar kerana banyak komitmen lain dan sebagainya..

jadikan kepimpinan/amanah/tanggungjawab yg dipikul tu sebagai satu batu loncatan utk kita lebih berjaya dalam apa jua aspek..

(peringatan buat teman2 dan diri sendiri..)

Kalau rajin, baca ni :

Study & Dakwah

Allahu'alam..
Back to top Go down
View user profile http://www.wardah-imtiyaz.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Hukuman Pemimpin Munafik   Today at 7:55 am

Back to top Go down
 
Hukuman Pemimpin Munafik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.:: INTERSABER ::. :: SANTAI :: ISLAM-
Jump to: