.:: INTERSABER ::.

~Khas untuk pelajar Intersaber~
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Top posters
raihan-yasminna (416)
 
kay-rie (339)
 
eshadphantom (166)
 
aemanz_trioBLBL92 (152)
 
rebornyama (134)
 
Nabiella (123)
 
cR7 (111)
 
capek kp (78)
 
Wardah92 (53)
 
.eclipse. (30)
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 17 on Thu Jul 04, 2013 9:13 pm

Share | 
 

 MALU SENGSANGAT !!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aemanz_trioBLBL92
VIP Moderator
VIP Moderator


Posts : 152
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : TM

PostSubject: MALU SENGSANGAT !!!   Mon Dec 29, 2008 12:41 pm





Malu Sesangat.

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar. Psychologist tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih." Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab, "Tak mau, tak mau, saya malu." Psychologist itu menambah, "Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!" Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak, uhwaaa..!!!"



IF U LIKE MY POST... REP++
Back to top Go down
View user profile
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Tue Dec 30, 2008 4:00 pm

hahaha... memang anak2 mak cik 2 agak malang kerana lahir di tempat2 yg strategik...

hahahaha....

rasanya anak2 dia akan menjadi seorang anak yang soleh,,, huhuhu....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
eshadphantom
Ucu [da pandai lari]
Ucu [da pandai lari]


Posts : 166
Join date : 27/12/2008
Age : 26
Location : Malaysia skrg...

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Tue Dec 30, 2008 4:37 pm

woo..

sian gle pompuan ni..

nseb bek x beranak dlm tandas...

huhuhuhu..
Back to top Go down
View user profile
aemanz_trioBLBL92
VIP Moderator
VIP Moderator


Posts : 152
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : TM

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Tue Dec 30, 2008 5:59 pm

kahkah kah kah... apa la malang kan diorang ni... oit.... hmm betol tu keri.. mgkn anak2 dia jadi soleh nnt coz kecik2 dah diberi dugaan macam tu...




Back to top Go down
View user profile
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Tue Dec 30, 2008 9:58 pm

kah3... dugaan nyer kepada mak bdak2 tuh...

bdak2 yg lahir tuh x ingat pun diorang lahir kat mana...pe la Aiman ni
hahahaha...
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
aemanz_trioBLBL92
VIP Moderator
VIP Moderator


Posts : 152
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : TM

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Tue Dec 30, 2008 10:04 pm

" border="0" alt="" />

hhahaha!!! ko pandang dekat2 je... cbe ko fikir ble diorang dah besar ke budak2 sekolah ke... nnt bile masuk darjah satu, kelas pertama cikgu suruh kenalkan diri... so nnt dia cakap r.. "salam... erm nama saya sekian bin sekian... saya suka makan.. tmpt lahir saya kat longkang..."

CUBA KO FIKIR APA YG AKAN TERJADI KAT BUDAK TU SEPANJANG ZAMAN PEMBELAJARANNYA SAMPAI BESAR NANTI???!!!

x ke dia kene sediakan mental yg cukup...??


hjahahahahajha

Back to top Go down
View user profile
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Wed Dec 31, 2008 12:47 pm

ko ni memang lurus bendul tol la...

tak kan la mak bdak2 tuh bijak sangat nak bgtau anak2 dia,
"aiman, dulu mak lahirkan aiman dalam longkang, tercirit mak masa tuh...".

hahaha... xda nya dalam surat beranak bebudak tuh:
Tempat Lahir: Longkang Restoran Syed

hahaha...
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
Nabiella
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 123
Join date : 27/12/2008
Age : 24
Location : ~Big River~ [ceewwaaahh]

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Thu Jan 01, 2009 4:42 pm

kay-rie wrote:
ko ni memang lurus bendul tol la...

tak kan la mak bdak2 tuh bijak sangat nak bgtau anak2 dia,
"aiman, dulu mak lahirkan aiman dalam longkang, tercirit mak masa tuh...".

hahaha... xda nya dalam surat beranak bebudak tuh:
Tempat Lahir: Longkang Restoran Syed

hahaha...


Adesss.....
ngarut abes...
ape da~
tapis2..
Back to top Go down
View user profile http://nabiellazainal.blogspot.com/
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Thu Jan 01, 2009 5:49 pm

hahaha...

bgus Nab...

tapis semua post kat sini...
takut nnt ada yg terasa... kah3....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: MALU SENGSANGAT !!!   Today at 6:29 pm

Back to top Go down
 
MALU SENGSANGAT !!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.:: INTERSABER ::. :: SANTAI :: Lawak-
Jump to: