.:: INTERSABER ::.

~Khas untuk pelajar Intersaber~
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Top posters
raihan-yasminna (416)
 
kay-rie (339)
 
eshadphantom (166)
 
aemanz_trioBLBL92 (152)
 
rebornyama (134)
 
Nabiella (123)
 
cR7 (111)
 
capek kp (78)
 
Wardah92 (53)
 
.eclipse. (30)
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 17 on Thu Jul 04, 2013 9:13 pm

Share | 
 

 HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aemanz_trioBLBL92
VIP Moderator
VIP Moderator


Posts : 152
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : TM

PostSubject: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Dec 28, 2008 10:38 pm



I AM YAHOO POWER USER!! SO THAT I HAVE THiS ADVANTAGE! u can pm me at YM whnever im on9... as u will see this indicators...


FROM : aemanz_trioplex92


Kotak di bawah katil Clinton
Kali pertama Bill dan Hillary berjahwin, Bill ada berkata, \\"Saya akan meletakkan satu kotak di bawah katil kita. Kamu mesti berjanji tidak akan membuka kotak ini.\\" Selama 30 tahun perkahwinan mereka, Hillary tidak pernah membuka kotak itu.

Pada satu tengah hari pada hari ulangtahun perkahwinan mereka, perasaan curiga Hillary tidak dapat dibendung lagi. Hillary pun membuka kotak itu. Di dalam kotak itu terdapat 3 tin arak yang kosong dan terdapat $ 81,874.25

Hillary segera menutup kotak itu dan meletakkan kembali ke tempat asal. Sekarang, dia sudah tahu apa yang ada dalam kotak itu. Hatinya tertanya-tanya kenapa Bill menyimpan tin dan wang dalam kotak itu...

Selepas makan malam, Hillary memulakan perbualan, \\"Bill, saya minta maaf. Selepas 30 tahun kita berjahwin, saya telah pegang kepada janji saya yang saya tidak akan membuka kotak itu sehingga petang tadi dan saya ingin tahu kenapa ada 3 tin kosong arak dalam kotak itu?

Bill termenung sejenak dan berkata. \\" Saya rasa selepas 30 tahun kita bersama, kamu berhak tahu perkara yang sebenar. Apabila saya kecewa dengan sikap awak saya akan minum 3 tin arak dan memasukkan tin kosong itu dalam kotak tadi.

Hillary terkejut dan berkata, \\"Hmmm, Jennifer, Paula dan Monica. Saya juga amat kecewa dan sedih dengan kelakuan buruk awak, Bill. Namun, sejak kamu ketagih kepada seks, saya agak hanya 1 kali sahaja awak kecewa dengan sikap saya jika hendak dibandingkan dengan masalah awak.

Bill mengucapkan terima kasih kepada Hillary kerana memahami dirinya. Mereka berpelukan. Seketika kemudian Hillary bertanya lagi, \\"Jadi, kenapa terdapat sebegitu banyak wang di dalam kotak itu?\\"

Bill menjawab: \\"Setiap kali kotak itu dipenuhi dengan tin kosong, saya membawa tin-tin tadi ke tempat kitar semula dan menebus wang dari jualan tin itu...




sunny sunny sunny sunny sunny sunny[i][quote]
Back to top Go down
View user profile
eshadphantom
Ucu [da pandai lari]
Ucu [da pandai lari]


Posts : 166
Join date : 27/12/2008
Age : 26
Location : Malaysia skrg...

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Tue Dec 30, 2008 4:02 pm

hahaha...

ak pun nak try r ble dah kawen nanti..

tp x gune arak r..gune power root je..

bley jd kaya cepat..hehehehe..
Back to top Go down
View user profile
aemanz_trioBLBL92
VIP Moderator
VIP Moderator


Posts : 152
Join date : 28/12/2008
Age : 24
Location : TM

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Tue Dec 30, 2008 6:06 pm

betol2..... arak HARAM dan PALENG TERUK!!!




Back to top Go down
View user profile
eshadphantom
Ucu [da pandai lari]
Ucu [da pandai lari]


Posts : 166
Join date : 27/12/2008
Age : 26
Location : Malaysia skrg...

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Tue Dec 30, 2008 8:20 pm

smbil minum power root bley cek kat penutup penutp dye..

mane r tau bley menang keta..

hahahaha...
Back to top Go down
View user profile
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Wed Dec 31, 2008 12:38 am

pergh
dh kawen nnt akan ku lupuskan sume kotak2 yg ada dlm umah ku
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
Nabiella
Admin (^_^)
Admin (^_^)


Posts : 123
Join date : 27/12/2008
Age : 24
Location : ~Big River~ [ceewwaaahh]

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Thu Jan 01, 2009 4:46 pm

eshadphantom wrote:
smbil minum power root bley cek kat penutup penutp dye..

mane r tau bley menang keta..

hahahaha...



whaahahaahaha.. lawak2
buat lah camtu~
tol gak en...
banyak duit...
kalau untung menang~
Back to top Go down
View user profile http://nabiellazainal.blogspot.com/
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Thu Jan 01, 2009 10:11 pm

kalau untung....

blanja la kengkawan kter ni....

hahaha..... inshallah.... rezeki kadang2 dtg bergolek....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sat Jan 03, 2009 5:06 pm

Seorang peguam yang sangat berjaya memberhentikan Mercedes Benz siri S terbarunya di depan pejabatnya.. ketika dia membuka pintu keretanya.. sebuah lori melintas terlalu dekat menyebabkan terlanggar dan menerbangkan pintu kereta itu sekaligus menghentam bahagian depan Mercedesnya dgn kuat..

Orang ramai segera datang berkerumun dan mereka melihat peguam itu menjerit-jerit dan menangis dengan histeria sambil menunjuk keretanya yang sudah kemek itu.

Beberapa minit setelah dia dapat menguasai emosinya, beberapa orang menggeleng-gelengkan kepala dan memandang hina kepada peguam itu. Seorang dari mereka berkata, "Saya tidak sangka yang sifat matrelialistik engkau sudah keterlaluan dan mata duitan. engkau hanya pentingkan harta dan tidak pentingkan benda lain"

"Kenapa engkau berkata demikian?", tanya si peguam lelaki itu menjawab..

"Tidakkah engkau tahu yang lengan kiri engkau terputus diseret lori tadi?"

"Ya Tuhan!!", jerit si penguamcara tadi dengan kuat..

"Di mana jam tangan Rolex saya?!!"
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 12:01 am

kalau ye pon...

buat la post lain...

leh baca n bg komen lain....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 12:54 am

maleh2
kang bertimbun2 subtopic
pening si nabila tu
wa3
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 1:18 am

hahaha....

Nab tuh pakar dalam multitasking ni.....

kah3..... hahahaha.....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 1:43 am

multitasking?
hahaha
mmg pon
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 1:45 am

hahaha....

mana ek aku dapat perkataan tuh???

cm sronok je..... hehehe....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
raihan-yasminna
Angah [Pra-Otai]
Angah [Pra-Otai]


Posts : 416
Join date : 30/12/2008
Location : edge of orchid city?

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 2:20 am

mu en terer bi
Back to top Go down
View user profile http://www.fatahulislamiah.blogspot.com
kay-rie
Achik [da besar]
Achik [da besar]


Posts : 339
Join date : 29/12/2008
Age : 24
Location : Villa Duta, Bkt Antarabangsa, Ampang, Selangor, Malaysia, Bumi, Cakerawala, (rahsia Allah)

PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Sun Jan 04, 2009 2:28 am

multitasking mengingatkan sy tntang sesuatu yg amat menarik...

tp apa ek???

adei....
Back to top Go down
View user profile http://teenofpolitic.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!   Today at 7:55 am

Back to top Go down
 
HELLO!! kadang KENE GAK KITA GELAK!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.:: INTERSABER ::. :: SANTAI :: Lawak-
Jump to: